Tájékoztatja ügyfelet a Vodafone, hogy ma, azaz október 12. 22:00 és október 13. 14:00 óra között karbantartást végeznek, ezért a személyes és az online ügyintézés, szerződéskötés, valamint a vásárlás funkciók csak korlátozottan lesznek elérhetők.
A fenti időszakban a My Vodafone applikációban és a Vodafone weboldalán nem lesz lehetőség online rendelések leadására (pl. új vezetékes/mobil szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelésére) és számlabefizetést sem lehet kezdeményezni.
Emellett október 13-án 14:00 óráig a Vodafone üzletekben az ügyintézésre és a vásárlásra korlátozottan lesz lehetőség. Személyes ügyintézés esetén a szerződéskötésre irányuló igényeket rögzítjük, de csak 14 óra után visszük fel a rendszerünkbe (pl. szerződés hosszabbítás, csomagváltás, új előfizetés aktiválás), amennyiben a szerződés megkötésére irányuló igényt elfogadjuk.
Az alapszolgáltatások – így az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) – és mobilszolgáltatások (hívás indítás/fogadás, SMS küldés/fogadás, adathasználat) – zavartalanul működnek, valamint a mobilparkolás szolgáltatásunk szintén elérhető lesz a megjelölt időszakban.
Telefonos ügyfélszolgálatunk a 1270-es telefonszámon zavartalanul működik. (Vodafone)
Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani? Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre. Ha van kedved, kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Amennyiben szeretnél a helyi közügyekben aktív lenni, csatlakozz a Generációk Tatabányáért Csoporthoz!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése