AKINEK TATABÁNYÁN ÉLET-HALÁL AZ ÜGYINTÉZÉS: holnaptól, 3 napig itt intézheted!


A december 27-29. közötti igazgatási szünet alatt, korlátozott nyitvatartással országszerte 22 kormányablak és a Központi Okmányiroda fogadja az ügyfeleket. Ügyintézés előtt érdemes a kormányhivatalok honlapján tájékozódni a rendkívüli nyitvatartásokról.

Nálunk a tatabányai kormányablakban intézheti ügyeit!


A két ünnep közötti három munkanapon vármegyénként egy, a fővárosban három kijelölt kormányablakban az alábbi ügyek intézésére lesz lehetőség 9-14 óra között:

  • Személyi igazolvánnyal, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés;

  • Lakcím ügyintézés;

  • Ügyfélkapu regisztráció;

  • NEK-regisztráció;

  • Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés;

  • TAJ kártya másolat kiadása.

  • Rendszeres létfenntartási támogatás iránti kérelem beadása.


Továbbá a Központi Okmányirodában szintén 9-14 óra között lehetőség lesz a személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyintézésre, ügyfélkapu és NEK regisztrációra, valamint a sürgősségi és azonnali (3, illetve 1 napon belüli) útlevelek átvételére. Az online beérkezett kérelmek (pl.: vezetői engedély hosszabbítás, online lakcímbejelentés) feldolgozására nem lesz lehetőség az igazgatási szünetben, ezeket a kormányablakok csak 2024. január 2-tól intézik.


A kormányhivatalok és járási hivatalok a halaszthatatlan hatósági feladataikat az igazgatási szünetben is ellátják, azonban a folyamatban lévő eljárások határidejébe az igazgatási szünet időszaka nem számít bele. A kormányhivatalok által működtetett vizsgaállomásokon és a földhivatalokban szintén szünetelni fog a félfogadás, utóbbiak január 3-án nyitnak.


Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani? Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre. Ha van kedved, kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Amennyiben szeretnél a helyi közügyekben aktív lenni, csatlakozz a Generációk Tatabányáért Csoporthoz!



Megjegyzések